субота, 26. новембар 2011.

= Месец дана


Првих месец дана функционисања овог блога је прошло. Текстови који су се на њему појављивали могу се поделити у четири групе:

Најпре, ту је била поезија. Њоме се бавим од неке 1993. или '94. – не сећам се баш тачно. Не верујем да ћу било коме приказати те прве песме које сам написао, а овде су се до сада појавиле неке које су написане после 2000. Има их и оваквих и онаквих – што би се рекло. Слободни стих, по неки сонет, понека рима на силу... Расле су како сам и ја, развијале су се како је живот доносио нове идеје, шарале су се како су се појављивале проблемске ситуације.

Проза се такође може наћи на овом блогу. Можда најбоље моје приче још увек чекају да се појаве на овом блогу. Хтео сам да кренем са краћим формама, са овим цртицама које су за мене дуго биле и изазов и извор уживања у писању. Понека мора да се појави подељена у неколико делова, да не би било сувише текста одједном, јер није увек ни лако ни једноставно читати с монитора.

Текстови са катихетском садржином написани су пре неколико година за једну конкретну особу, за једног мог – мислим да могу тако да кажем – пријатеља, који ће се ускоро, ако Господ дадне, крстити.

Низ текстова који обрађује негативне псеудодуховне појаве у нашем народу – који као да без њих нема већ довољно невоља – потиче из једне скрипте, која уствари представља записане одговоре на питања неких младих људи – средњошколаца – са којима сам у контакту. Њих занима оно о чему се врло мало говори, па и тада половично и често нетачно. Помислио сам да би било добро да та питања поделимо и са другима, па ће – кад завршимо са овим текстовима – на блог бити постављена PDF верзија, као скрипта, уређена за обострано штампање.


То је све стало у првих месец дана (скоро) свакодневног постављања по једног наслова на блог. Ако вам је макар један од ових текстова макар нешто допринео у животу, онда је разлог за постојање овако нечег потпуно оправдан. А ја ћу и даље, колико могућности и околности дозвољавају, да наставим да покушавам да вам сваки дан буде помало другачији.

1 коментар: